Maatregelen binnen Van Meel & Jonkers i.v.m. coronacrisis

Aanlevering administratiebescheiden Btw aangifte 1e kwartaal 2020:

Om verdere besmetting met het virus te voorkomen zijn er
diverse maatregelen genomen door de overheid om dit te beperken. Wij als
organisatie werken hier uiteraard aan mee en proberen daarom het directe
klantcontact zoveel mogelijk te beperken. Daarom willen wij jullie vragen om de
administratiebescheiden zoveel waar mogelijk digitaal aan te leveren. Dit kan
door deze gegevens te mailen naar het bij jullie bekend e-mailadres van een
desbetreffende collega. Als digitaal aanleveren niet mogelijk is, is het
mogelijk dit af te geven op ons kantoor. Graag dan wel de vraag de, inmiddels
gebruikelijke, 1,5 meter afstand te bewaren.

Crisiswerkzaamheden versus ‘normale’ werkzaamheden:

Momenteel draaien we binnen onze organisatie overuren om al
onze klanten te kunnen helpen. Hierdoor kan het helaas voor komen dat ons
normale werk, wat niet direct met het coronavirus te maken heeft, wat langer
blijft liggen. Wij hopen op je begrip.

Tot slot wensen wij iedereen veel sterkte in deze
onwerkelijke tijd. Blijf positief!

Het laatste nieuws in jouw mailbox?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Neem contact op

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Het ervaren team van Van Meel & Jonkers staat voor je klaar. Of je nu behoefte hebt aan deskundig belastingadvies, strategische financiële planning of ondersteuning bij het beheren van uw bedrijfsfinanciën. Wij bieden maatwerkoplossingen die aansluiten bij jouw specifieke behoeften.

Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen.